hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|20 گروه از سراسر کشور به اختتامیه جشنواره سرود رضوی راه یافتند

قم|20 گروه از سراسر کشور به اختتامیه جشنواره سرود رضوی راه یافتند

دبیر برگزاری دومین جشنواره سرود رضوی با اشاره به ارسال ۱۳۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره گفت: ۲۵ اثر در قالب ۲۰ گروه از سراسر کشور به اختتامیه این جشنواره راه یافتند.            
حسن دلیر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار رویداد ایران از قم افزود: دبیرخانه دومین جشنواره سرود رضوی به میزبانی قم اسفندماه ۹۷ تشکیل و پس از اعلام فراخوان در فروردین‌ماه سال جاری، مهلت ارسال آثار تا ۳۰ خردادماه تمدید شد.
 وی ادامه داد: با فراخوان اعلام شده، ۶۶ گروه از ۲۰ استان کشور با ۱۳۰ اثر، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که در داوری اولیه ۲۵ اثر از ۲۰ گروه به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.
 دبیر برگزاری دومین جشنواره سرود رضوی افزود: از ۲۰ گروه دعوت شده به مرحله نهایی این جشنواره ۴ گروه متعلق به قم و ۱۶ گروه از استان‌های مختلف کشور هستند.
 وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و موضوعی برگزار می‌شود، اظهار داشت: بخش اصلی این جشنواره با موضوع شخصیت و سیره حضرت امام رضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و در بخش ویژه نیز با موضوع نماز، گام دوم انقلاب، فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین رونق تولید آثاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
 دلیر با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره گفت: این گروه‌ها روز سه شنبه ۱۸ تیرماه وارد قم شده و در ۱۹ تیرماه در دو نوبت صبح و عصر در تالار مرکزی شهر به ارائه آثار خود می‌پردازند.
 دبیر برگزاری دومین جشنواره سرود رضوی با تاکید بر اینکه حضور عموم مردم در این جشنواره آزاد است گفت: اختتامیه این جشنواره نیز روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه در تالار مرکزی شهر با معرفی گروه‌های برتر برگزار می‌شود.
 دومین جشنواره سرود رضوی از جمله برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که به مناسبت دهه کرامت در حال برگزاری است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد